Wysyłaj na masową skalę setki, tysiące spersonalizowanych wiadomości SMS!
Dzięki mobilnemu marketingowi:
- zyskujesz doskonałe narzędzie marketingowe, które trafia do grupy docelowej Klientów, a także jest w stanie firmie przysporzyć nowych osób zainteresowanych Twoją ofertą,
- to także idealne narzędzie, które doskonale uzupełnia inne kanały marketingowe tworząc z nimi spójną, harmonijną i nade wszytko skuteczną całość marketingową.
Typy wiadomości:
Wiadomość PRO – ten typ wiadomości SMS może zostać wysłany ze zdefiniowanym polem nadawcy (do 11 znaków, bez polskich liter typu: ć, ś, ż, ą) lub ze stałego 9-cio, a także 4 cyfrowego numeru. Wysyłanie wiadomości z własnym polem nadawcy pozytywnie wpływa na kreowanie wizerunku marki, a w przypadku wysyłki z numeru – umożliwia prowadzenie dwukierunkowej komunikacji (odbiorca takiej wiadomości może także na nią odpowiedzieć).
Wiadomość PRO (2-Way) – to wiadomość wysyłana z 9-cio cyfrowego, losowego numeru GSM (ze stałej puli), na którą odbiorca może odpowiedzieć.
Masowa wysyłka przebiega z przepustowością nawet do 1,2 mln wiadomości na godzinę.
Przekonaj się, jakie to proste!
Wybierz typ wiadomości, który chcesz otrzymać i wpisz numer swojego telefonu komórkowego.
Realizacja masowej wysyłki w panelu
Zobacz, jak łatwo przeprowadzisz kampanię SMS
Codziennie setki tysięcy wiadomości SMS wysyłane są z naszej platformy.
Udostępniamy wiele narzędzi, które wspierają masowe wysyłanie wiadomości SMS. Wprowadziliśmy możliwość łatwego importu baz numerów w postaci takich plików, jak *.csv oraz *.xls.
W praktyce to oznacza, że możesz nie tylko zaimportować numery odbiorców, ale także pozostałe informacje, np.: imię odbiorcy oraz treść wiadomości, co da Ci możliwość realizacji w pełni spersonalizowanych, zindywidualizowanych, stworzonych specjalnie dla Twoich Klientów masowych kampanii wiadomości SMS.
Narzędzia
Podczas edycji wiadomości do dyspozycji będziesz miał takie narzędzia, jak:
Po zakończonej kampanii SMS w zakładce Raporty i Statystyki znajdziesz szczegółowy raport z wysyłki (do pobrania także w pliku PDF).